fredag 2 mars 2012

Önskar jag kunde trolla bort allt ont..

Livet kan vara så orättvist i bland. Varför sparka på den som ligger? Räcker det inte nu.

Jag önskar att jag kunde trolla bort allt ont som drabbar denna helt underbara familj. Jag vill så gärna hjälpa. Vet att jag inte kan utföra mirakel men jag kan finnas där och stötta och erbjuda min axel att gråta på.
Många tankar går till dessa underbara människor.
Denna familj är stark, de klarar allt <3

Tårarna rinner ner för min kind.
Underbara ni <3

6 kommentarer:

  1. usch jag håller verkligen med dig, det är så orättvist <3<3

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är viktigt att ha vänner som dig när det stormar i livet och att vetskapen om att du finns är värd mycket även om du känner dig hjälplös. Mycket fint inlägg! Ta hand om dig och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. :(

    Du är en fin vän! Det är pga människor som du som de orkar kämpa vidare. Glöm aldrig det!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Usch ja... så orättvist.

    sv: Ja, visst är det full fart nu när de kan ta sig dit de vill på egen hand. Ett helt annat pass :) Så det blir ju lite mer att göra, men samtidigt skönare då hon nu kan "roa" sig på egen hand lite mer. De lär sig så fort ju!!

    SvaraRadera
  5. <3<3<3 tack fina!!! vi kämpar på! O de är vänner som du och allt pepp vi får som gör att vi orkar vara starka... samtidigt som vi ser på Lucas o tänker att honom får vi inte ge upp för!

    Vi saknar er så <3 varma kramar

    SvaraRadera
  6. Ja, det är svårt att hitta ord på det man känner. Men Evelina har tur som har dig/er i närheten när hon behöver fysisk tröst!

    Önskar att jag kunde göra detsamma och säkert många med mig!

    Kram

    SvaraRadera