fredag 30 mars 2012

~* HÄRLIGA FREDAG *~

Dagarna dundrar på i en faslig fart, och snart är helgen på ingång. Härligt, eller vad säger ni?

Alwa ligger i sängen och pratar, får nog snart gå in till henne och ha lite morgonmys.
Sen ska vi ner på stan och fika med Martina.
Jag och sambon har faktiskt inte planerat något för i kväll. Blir nog att bara ta det lugnt och frossa i massa gottigheter.
Men jag tänkte faktiskt ta mig i kragen och ge mig ut och springa i eftermiddag. Hur nu det går ihop sig med mitt planerade frosseri?

I går kväll var jag på VIP-kväll på Lindex. 25% på ett helt köp så jag passade på att handla lite.
Har varit en månad då jag unnat mig själv en del. Annars blir det alltid att man bara handlar till lillan.


3 kommentarer:

  1. Ja det har vi :) Wohooooo! Så kul ska det bli. Nära havet är det med. Underbart.

    Jag ska försöka komma ut och springa idag och jag orkar. Ingen bra natt för vår del. Teodor är snörvlig och vaknade vid fyra och vägrade somna igen.

    Hoppas ni får en mysig helg. Kram

    SvaraRadera
  2. shit va stor hon ser ut när hon sitter där... va jag har missat massor! helt galet!

    Är nyfiken på va de blev för vagn? :) kramar

    SvaraRadera