torsdag 1 mars 2012

En chans att fria

Var det någon som tog chansen att fria som kvinna igår på självaste skottdagen?

Min sambo lät lite besviken i morse när han nämnde det. Haha
Jag är nog lite traditionsenlig och tycker att det är mannen som ska fria?

En vän till mig fick en liten son igår på skottdagen. Grattis till er <3
Men tråkigt för deras son att "bara" fylla år vart fjärde år.

Skickar inte en utan en bunt med styrkekramar och tankar till en helt underbar familj som har det extra jobbigt <3<3 Ni vet vilka ni är och jag hoppas det ordnar sig snabbt.





2 kommentarer:

  1. Han är en slavdrivare, min son! Älskar att se mig städa :) Haha. Gör inte Alva det med dig nu när hon börjat krypa runt :) ?

    Vad kul att hon tycker om den! :) Och gud, vad söta de är när de sitter där och hoppar! My God!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har ett jätteenkelt mönster. Man klipper ut två likadana bitar. Syr runt. Sen klipper man två "jack" och syr igen det ena. Det andra använder man till att vända mössan och sen syr man igen det med. Det tror jag nog till och med du klarar av ;)

    Tyg finns nog att köpa i de flesta tygaffärer om ni har en sådan? Annars finns det på nätet men då måste man köpa en halvmeter oftast och det behövs inte direkt till en mössa. Hihi.

    Cykel har jag men det är punka på bakhjulet. Måste fixa det för då kan jag cykla till träningen med. Nu går jag eller åker spårvagn. Ja mål är nog bra att ha. Bra skor är en bra början med. Jag köpte nya löparskor som var bra för min fotnedsättning så jag inte trampade så snett. Oj vilken skillnad. Nu har jag aldrig ont i knäna längre när jag sprungit.

    Fyjäklar däremot vilken träningsvärk jag har efter passet i tisdags. Helt sinnes. Jag måste gå på det igen :)

    Snart har det gått en hel vecka sedan jag slutade och de är inte normala :( Kan fortfarande trycka ut mjölk men de är nog mindre fyllda än innan. Två veckor har jag hört någonstans att det kan ta innan den sinar. Det är bara att vänta och se.

    Hoppas ni haft en bra dag. Ge Evelina en stor kram från mig nästa gång ni ses.

    Kram till er med.

    SvaraRadera