lördag 24 mars 2012

Mössan jag letat efter

Var på Kappahl igår och hittade äntligen mössan jag letat efter. En röd och vit med blå detaljer. Kommer passa perfekt till Alwas vårjacka. Och så kunde jag inte motstå den blå. Så jag köpte båda två.

Dessutom så åkte Alwa på feber - IGEN igår. Vad är det som händer? Gör vi något fel när hon är sjuk så ofta nuförtiden. Eller så kanske det är tänder på gång?

Har fått hem den nya vagnen idag. Den är över förväntan. Bild kommer i ett annat inlägg.

Har även hunnit med en promenad på stan. köpte ett par skor på Lindex och en skinnjacka på barnavdelningen (strl 170). I bland är det bra att vara liten.
Och ett plus är att jag fick ganska mycket rabatt.

Hoppas ni får en skön helg, vad ni nu har för planer?


2 kommentarer:

  1. Åh så fina mössor :) Alwa kommer bli toksnygg i dom !

    Och har hon fått feber igen ?? Hon är nog som min Alva och får feber lätt när hon får en infektion i kroppen, vissa barn tacklar ju sjukdomar på det sättet ! Hoppas att hon är pigg nu :) kraam

    SvaraRadera
  2. Teodor har den blå men den sitter stenhårt. Haha trots att jag köpte "rätt" storlek.

    Det sägs att de kan gå igenom upp till 12 infektioner första året och då är de oftast relativt friska de första fem-sex månaderna. Med andra ord är det inget konstigt att förkylningarna löser av varandra.

    Hoppas ni haft en mysig helg. Utstrålning haha du är snäll du. Ja visst låter det spännande. Hoppas min magkänsla har rätt.

    Kram

    SvaraRadera