fredag 9 mars 2012

Önskar att det varit jag i stället


De senaste 2 nätterna har inte erbjudit så mycket sömn. Hon har vaknat varannan timme och bara gråtit. Man känner sig så maktlös när man försöker med allt men inget fungerar. När jag ser henne ha det så jobbigt så önskar jag att det va jag som va sjuk i stället. Mitt lilla hjärta <3

Idag har vi mest varit ute och gått, då vagnen var den enda plats hon somnade på. Men kvällen har hon spenderat i mitt knä. Inget annat har gått. Så jag och Alwa har legat bänkade i soffan hela kvällen.

Tycker inte att alvedonen fungerar så bra, så i morgon om det inte är bättre så ska jag gå förbi Apoteket och prata med dom och se om de har några tips.
Jag hoppas hoppas att det "bara" är den så kallade 3 dagars febern.

Sen ska jag förbi skoaffären och kolla på ett par skor som jag är sugen på.

2 kommentarer:

  1. Har hon hög feber? Det sögs att ipren är bättre då. Vi hade det till Teo när han hade över 40 grader. Tog ner den snabbare och mer effektivt. Funkar när de är över sex månader :)

    Är hon extra ledsen när hon ligger ner?

    SvaraRadera
  2. Prova ipren - mycket bättre!! Krya på henne!!

    SvaraRadera