onsdag 21 mars 2012

Hjärt- Lungräddning

Dagen har spenderats mest ute i det härliga vädret. Tror to.m att mina kinder fått lite färg. Och resten av veckan ska bjuda på sol. Gillart.

Har sålt vår Crescent vagn idag, så nu är en ny beställd. Får hoppas den är enligt förväntningarna.

I kväll har Alwas farmor varit barnvakt medan jag och Stefan varit på hjärt- Lungräddnings kurs. Den inriktar sig mest på små barn. Känns riktigt bra att gå en sån kurs. Så man har kunskapen om något skulle hända.

Nu är det greys anatomy på tv. Men tycker att detta avsnitt är lite konstigt så jag bloggar lite i stället..

I morgon ska familjen luncha på stan sen ska jag kolla på cykel. Har redan inhandlat en cykelbarnstol. Sen blir det cykla av. Bra träning med.

Saknar denna fina killen och hans mamma otroligt mycket <3


3 kommentarer:

  1. Sv: Tack! Ja eller hur, man får aldrig för mkt kläder till de små:) ja visst är dom söta! Skulle igentligen inta ha nåt där inne men var bara tvungen när jag sprang på dom :)

    SvaraRadera
  2. Jättebra att gå såna kurser!

    sv: Absolut! Hejdå vintern. Välkommen sol och värme! SKÖNT!

    SvaraRadera
  3. Saknar er också massor !!!

    Va blev de för vagn? Varma kramar

    SvaraRadera