söndag 18 mars 2012

Onödigt med sovmorgon

Igår hade vi hela min familj här på middag. Vi hade grillpremiär och det smakade ljuvligt. Jag skulle kunna grilla året om. Och jag är nog inte ensam?

Alwa sov bra i natt. Vaknade "bara" en gång för mat sen vid 06. Då gav jag välling och hör och häpna. Hon somnade om! Men tror ni jag gjorde det? Skulle inte tro det utan låg och väntade på att A skulle börja skrika efter oss. Typiskt. Händer aldrig annars att hon somnar om.

Vid 09 var det dags för babysim. Och oj vad det plaskades och simmades. Hon älskade det. Så nu längtar vi till nästa gång igen. Kanske får bli en sväng till simhallen emellan nu när både jag och S är lediga tillsammans.

Hoppas ni haft en bra helg.

1 kommentar:

  1. Haha, så där är jag också ibland... Ligger vaken och väntar på att hon ska vakna, istället för att sova!! Typiskt!

    Åh, visst är det roligt och mysigt att bada med ddem :)

    SvaraRadera