fredag 28 september 2012

KAN INTE KOMMENTERA?

Jag kan inte kommentera inlägg som används av blogspot. Mycket konstigt. Använder mobilen, så får väl börja använda datorn i stället så jag kan kommentera.

Stefan lämnade en ledsen Alwa på förskolan idag. Får hoppas hon blev på bättre humör snabbt. Napp och kaninen brukar hjälpa. Men har inte hört något än från förskolan så ska nog inte vara några problem. Men hon har varit på lite dåligt humör hela morgonen. Man kan inte alltid vara på topp.

Har precis tagit en powerwalk. Sen kom en tjej förbi och köpte ett par jympaskor som är Alwas men som hon inte hunnit använda än. Jag har en tendens att köpa kanske lite onödigt mycket till Alwa i bland.

Ska åka till stallet nu innan jag ska hämta Alwa. Får som sagt hoppas hon är på bra humör så vi inte behöver hämta henne.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Meeen jättekonstigt det där med att du inte kan kommentera med ditt google-konto!

      Har det fortfarande inte löst sig?

      Radera
  2. Ja jag har sett ett par som heter Super Fit och blev vinnare i "Vi föräldrars" test för vinterskor nu 2012 ! Kanske ska spana lite extra på dom, annars vet jag ju att Viking och Kavat gör riktigt bra skor :) kram !

    SvaraRadera
  3. Visst är den? Fulsöt på nåt vis, haha. Den passar ju inte in nånstans, så har den gömd bakom soffan och tar fram den när den används ;) Jag vet faktsikt inte vart den är köpt - vi fick den av Daniels farfar. Men har sett den och andra figurer på vanliga elektronikaffärer... typ elgiganten, siba och så vidare :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att hon snart är gladare vid lämning.

    SvaraRadera
  5. Åh, ja... Wilma älskar sitt kök, hon står där o lagar mat, diskar och grejar hur länge som helst :) Det kommer från Ikea!! Kram

    SvaraRadera
  6. Hihi... Fortsätt kämpa. Kan säga att det har gett lite resultat här faktiskt. Wilma brukar killa mig på ryggen och armarna... Nåt ska man ju ha dem till ;)

    SvaraRadera
  7. Nä, man måste verkligen gå till rätt ställe på rätt tid! De är köpta på Bergqvist skor. Var nedsatta till typ 170 kr :)

    SvaraRadera