söndag 9 september 2012

DOP OCH FEBERFROSSA

Igår var vi bjudna på dop i Frödinge Kyrka där Vilgot skulle döpas.
Det började klockan 16, och när vi sedan kom in i lokalen där vi skulle äta så kände jag mig konstig i kroppen. Frös som en gnu och fick knappt i mig något av maten som serverades. Och så kändes det som om någon satt och högg mig hela tiden i ryggen. Väl hemma så tog jag febern och den visade varmare grader än normalt. Tog en tablett och bäddade ner mig i soffan.

Idag har jag ingen feber, men känner mig trött och ont i kroppen. Får se om febern smyger sig på under dagen/kvällen.

Nu är S iväg med Alwa till en kompis så jag får vila lite. För när Alwa är hemma så ska hon vara hos mig hela tiden. Mammas lilla tjej. Hon har blivit lite extra mammig på senaste tiden.

Ska nog hyra en film till kvällen och hoppas på att detta bara var något tillfälligt.

2 kommentarer:

  1. Nejmen... krya på dig!! Hoppas de andra håller sig friska!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt vännen! Men krya på dig fina... varmaste kramarna o pussarna <3<3

    SvaraRadera