fredag 21 september 2012

FREDAGSBESTYR

Precis som varje annan dag så regnar det. Skulle ha lagt lite sten på uppfarten medan Alwa är på förskolan. Men i stället tog jag en runda till stan och inhandlade lite nödvändigt i lugn och ro. Kunde gå i min egna värld i affärerna och titta på alla fina plagg, skor i min takt utan en dotter som väger sitta i vagn.

Men jag måste erkänna att jag saknade henne. Känner mig tom utan henne vid min sida. Men snart ska jag hämta henne från förskolan så hoppas jag att det gått bättre idag. Borde ha gjort det då vi sov nästa hela natten. Så hon var en pigg tjej som hade bråttom in på avdelningen på morgonen.

I kväll ska vi träffa några vänner som vi inte sett på länge och ta en kvällsfika.
Hoppas ni får en trevlig fredag.

1 kommentar:

  1. Hoppas de gick bra idag... tråkigt väder att traska runt på stan i :P var nere snabbt en sväng idag... in på önska o iväg igen... skulle ha lite presenter till imorgon då de vankas kalas.

    Skönt att hon mår lite bättre. Sköning på bilden :) hihi...saknar er... kramar

    SvaraRadera