torsdag 13 september 2012

I RASK TAKT

Alwa utvecklas i rask takt. Det ena ordet efter det andra kommer. Man blir överlycklig varje gång hon lär sig något nytt. Att en så liten individ kan sprida så mycket glädje.

Hon känns så stor helt plötsligt. Det kanske beror på att inskolningen börjar på måndag. Ska min lilla tjej börja på förskola?
Som många andra mammor så är jag lite nervös faktiskt. Tänk om hon avskyr förskolan. Vad gör man då liksom?

Och så börjar jag jobba första veckan i oktober. Det är jag oxå nervös över. Har fått en annan tjänst där jag ska agera lite boss över avdelningen. Så jag blir chef till mig själv kan man säga. Ska få vara med och utforma min nya arbetsplats till hur jag vill ha den. Det är i alla fall vad cheferna säger, sen får vi se om det var tomt prat eller inte.

I kväll blir det kalas för Alwas kusin Linda som blir 5 i helgen.

2 kommentarer:

  1. hon kommer att trivas som fisken i vattnet :) hihi... hon kommer att styra o ställa den där lilla donnan :) hihi! Ingen kör med Alwa ;) sötisen! saknar er! kramar

    SvaraRadera
  2. Har första inskolningsdagen varit ? hur gick det ? :) kraam !

    SvaraRadera