måndag 24 september 2012

JAG SKULLE VILJA BESTÄLLA EN HEL NATTS SÖMN

Måndag och veckan kunde börjat bättre. Har inte fått sova en hel natt sen över en vecka tillbaka. Gav Alwa Alvedon innan hon skulle sova för natten igår men den gav tyvärr ingen verkan. Hon har vaknat som vanligt många gånger på natten.

När ska det vända? hoppas i alla fall till nästa vecka för då ska jag börja jobba. Kommer bli jobbig start annars på jobbet om man inte får sova som man ska. Ska dessutom gå upp 04.30 om morgnarna.

Det konstiga är att hon är pigg och glad på dagarna.
Idag är det ingen Förskola för Alwa. Det ska komma annan personal så den rätta personalen tyckte att vi skulle vara hemma idag. Blir mycket nytt för Alwa ändå.

Får se vad dagen har att erbjuda, men till kvällen ska jag till stallet. Bara motivationen kan komma så tänkte jag fixa och dona lite i hemmet. Inhandlade lite nytt igår när jag var på IKEA.

3 kommentarer:

  1. Åh... vad jobbigt! Är det pga förkylningen alltså? Usch...

    SvaraRadera
  2. HOppas att de vänder snart. Hur går de på förskolan? Bra hoppas jag. kramar

    SvaraRadera
  3. Så roligt med lite nytt från IKEA. Hoppas att allt med sömnen vänder snart. Kram från mig

    SvaraRadera