söndag 29 april 2012

Klängapa

Att försöka göra något när Alwa är i vaket tillstånd är helt omöjligt nuförtiden. Vart man än går så kommer hon efter och drar i benen och vill ständigt vara i famnen. Annars blir det gråt/skrik.

Jag vet inte om det beror på att jag börjat jobba och hon är rädd att jag ska försvinna? (separationsångest)
Spekulationer, spekulationer...

Är lite frustrerande ibland när man inte hinner med det man vill.
Bärselen är en räddare i nöden.


Jobb i morgon. Om jag tänkt till lite så hade jag tagit ledigt men jag har förhandlat så jag bara jobbar till lunch.
Sen blir det grillat i Rumskulla och efter det uppsöka någon majeld. Mys.



4 kommentarer:

  1. de är nog den där separationsångestfasen som alla pratar om. Samma sak här hemma, räcker med att jag går två meter från L så blir de gnäll.

    Vi hörs om onsdag! Kul att ses :) kramar

    SvaraRadera
  2. åh vad synd ! jag har dock skola imorgon en sväng men bara ett par timmar :D

    jag känner igen det där med separationsångesten ! Alva var exakt likadan en period men det blir bättre med tiden, hon kanske känner av att du inte är hemma exakt som förut ! kram till er

    SvaraRadera
  3. Ja... får hoppas att det går över snabbt!!
    SÅ SÖT hon är!!

    sv: Ska hålla tummarna för att det vänder för er!!
    Grillat är godast :)

    SvaraRadera
  4. Hej hopp. Här har vi mammig en också. Mamma mammamamma låter det ständigt. Tänkte kan det vara ett sådant där utv.språng på gång igen.

    Jodå! Det är ett nu. Klängighet är ett av kännetecknen ;) ja tänkte bara att du ville veta. Det är väl över innan de fyllt ett och då är det väl snart dags för ett nytt. Hihi. Kraaam

    SvaraRadera