fredag 6 april 2012

Jag antog utmaningen

Söta Emma Josefine gav mig en utmaning att skriva fem saker ni inte trodde/visste om mig.


1. Pratar och mumlar OFTA för mig själv. Kan liknas lite av en schizofren
Men man får oftast bäst svar då.

2. Grymt dåligt morgonhumör. Är varken kvälls eller morgonmänniska.

3. Mina största idoler när jag var tonåring var Backstreet Boys och Spice Girls. Jag och min bästa kompis Madde kunde alla Spice Girls sånger utan och innan.
Shit vad häftiga vi var då.

4. Jag är kass på att laga mat. Jag har inte tålamodet eller intresset. Tur man är ihop med en kock.

5. Är/var lite av en shoppaholic av skor. När vi skulle flytta till huset slängde jag nästan 2 fulla säckar med skor...
Föll ofta för köp 3 betala för 2.
Och häromdan "råkade" jag klicka hem ett par skor från ellos till mig och Alwa.

Är det någon där ute som känner sig manad av denna utmaning?

1 kommentar:

  1. hoppas ni har en härlig påsk :) ses i veckan hoppas jag! Kramar <3

    SvaraRadera