onsdag 25 april 2012

Årskort på ALV

Jag har precis beställt ett årskort till Astrid Lindgrens Värld.

Det är en enda stor lekplats för de små och man kan kolla på teater och Alwa kan bekanta sig med alla Astrids sagofigurer.

Ser fram emot sommaren då Alwa leker för fullt på ALV tillsammans med sina kompisar medan vi mammor sitter och gör det mammor är bäst på.. (tjejsnack)
Och så kan jag och A ta med hennes kusin Linda dit. Ska bli mys.

Och det är nära till ALV från där vi bor
(ca 10 min gångväg).


(( Bild är lånad från alv.se ))



2 kommentarer:

  1. Åhh.. det mysigaste stället!!

    SvaraRadera
  2. ja åh, jag såg massa fint på hemsidan häromdan men inne i butiken var det KAOS, haha, så jag vågade inte gå in och slåss bland sakerna ;)

    ååh men årskort där, hur underbart ? har varit där en gång för två somrar sen med min lillebror :) såå mysigt !

    SvaraRadera