tisdag 1 maj 2012

Här är det pappan som går på barnträff

Igår var jag och Alwa inbjudna på träff med alla mammor och deras barn på gatan. Men eftersom jag jobbade så fick pappan gå på träffen.
Men det klarade han galant.
Lite tråkigt att inte jag kunde gå och stifta nya bekantskaper men det blir nog fler gånger. Om inte annat får jag ordna något.

När jag kom hem från jobbet runt lunchtid så tog vi en fika på uteplatsen. Och Alwa invigde sin solstol som jag köpt på Jem&Fix för ett tag sen.

Sötfisen <3

Valborg avslutades med grillning i trevligt sällskap.




6 kommentarer:

  1. Men åååh, gulle ! En alldeles egen solstol :D En sån vill min Alva ha !

    SvaraRadera
  2. Imponerande att du fick henne att sitta kvar så att du hann ta ett kort. Hur gör du? ;)

    SvaraRadera
  3. hihi skön bild! Ser soft ut! :) Ser fram emot att ses imorgon :) kram kram

    SvaraRadera
  4. Alltså vilken liten sköning hon är lilla Alwa ; )
    Det finns en award till dig hos mig!
    Vi ska kanske till V-vik på torsdag men vi får se vi kanske hinner ÖF innan. Det vore skoj att ses för jag håller med om att det var ett tag sedan nu. Ha det så gott! Kram

    SvaraRadera
  5. Nej men gud vilken söt solstol med tillhörande parasoll!:)

    SV: Alicia vaknade också för mat en gång på natten förrut, men vi fick tipset att testa ge vatten då istället. Har man tur vänjer dom sig och vaknar inte för mat sen :) Tog ett tag för oss, men sen märkte vi att hon vakna bara för hon var van, hon var egentligen inte hungrig. Nu sover hon hela natten fast brukar vakna ungefär när vi lägger oss, men bara för att hon vill sova hos oss. Så hon får ingen mat då. Hur man ska vänja bort det, är nästa mysteri hehe.

    SvaraRadera