torsdag 17 maj 2012

FRÅNVARO

Nu när jag jobbar 2 dagar i veckan så hinner jag inte blogga så mycket. Eller jag tar mig inte tid helt enkelt för när jag kommer hem från jobbet och möts av en krypandes Alwa så vill man bara mysa och leka med henne hela tiden. Hur ska jag klara att inte träffa henne hela dagarna sen när jag börjar jobba heltid? Ångest.

Har varit på Astrid Lindgrens Värld idag ( i regnet ). Vi tittade på Pippi och sjörövarna. Tror att jag tyckte det var roligare än vad Alwa tyckte. Hon förstår inte riktigt än, men vi kommer nog mest hänga i den enorma lekparken i sommar.

I morgon är sambon hemma från jobbet. Ska ordna pass till Alwa i morgon sen passa på att gå förbi Family House. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Skulle behöva fixa lite med huset men vi får se...

Glömde kameran i bilen så tyvärr togs inga bilder från ALV. Men vi kommer som sagt hänga där ofta i sommar så ni kommer med all säkerhet bli bildbombade.



3 kommentarer:

  1. Jaa.. men hur ska man hinna med allt? Oj oj... fast det gör man nog. När man väl måste. Men ja... känns inte som att dygnets timmar kommer att räcka till.

    sv: Haha, jag vet inte? Om du hittar svaret på de frågorna får du hemskt gärna dela med dig.. ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, mysigt att hänga lite på ALV ju ; )
    Vi bor på pilgatan 3 i ett rött hus med vita knutar hihih.
    Duktigt av dig att springa! Jag försöker hålla i och det går bra än sålänge men detdär med kosten alltså. Nu har jag visst ätit massor med rabarberpaj också...hmmm
    Vi var på ÖF i måndags senast, fick lite ångest när hon sa att det var sista gången den 31 maj. Fy vad tiden går fort....Måste dit med Ollebus på måndag tror jag. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Åh tack fina du. Febern har iaf gått ner från 40,5 till 38,5 drygt men han har fortfarande ont och äter lite dåligt. Får i honom lite vätska med jämna mellanrum iaf. Hoppas på en bättre natt än den vakna vi hade idag.

    Hihi nej fegisen står inte själv. Någon liten kortis ibland. Går några steg om man bara håller en hand annars är det krypa som gäller och gå mhja oss eller gåvagnen.

    Hur mår ni? Kram

    SvaraRadera