lördag 26 januari 2013

Svängde mina lurviga

Igår var det fest med jobbet. Det var tacobuffé, lekar, priser och liveband. Behöver jag meddela att festen var riktigt rolig. Inte ofta man är ute nuförtiden och svänger sina lurviga.
Alwa fick vara hos mormor och morfar under natten. Vi sov även hos dom på natten och de gav oss sovmorgon medan A väckte dom redan vid 05.45 idag på morgonen.
Har även ätit min första semla för i år.

Mitt på dagen åkte vi hemåt och jag styrde bilen mot stan. Hade 15 minuter på mig innan bokad tid och då hann jag köpa ett par vinterbyxor till A. Hon börjar växa ur sin overall och vi har redan köpt en jacka från Villervalla.

Har fixat mina naglar idag på salong. Tänk vad så lite kan göra för att man ska känna sig lite extra fin. Dessutom var det GRATIS. Gratis första gången man gick dit och fixade naglarna. .

Ikväll ska mannen i huset på fest så jag och Alwa ska ha tjejkväll tillsammans med Evelina. Vi ska äta räkor och allmänt frossa. Trevlig lördag!



1 kommentar:

  1. Åh vad synd att de inte blev bra. Våra blev fina trots fel outfit men det var ju inte helt billigt att beställa bilder. "lättlurade" föräldarar.

    SvaraRadera