lördag 5 januari 2013

Fredags och Lördagsmys

Den oplanerade fredagen slutade i en dag med aktiviteter hela dagen. Det började med att jag och Alwa tog sovmorgon sen begav vi oss mot stan där vi mötte upp min lillebror för att luncha på stan. Sen tog jag tag i att sortera Alwas alla kläder. Allt från storlek 50 till 74. En del sparades och en del ska skänkas. Skönt att fått det gjort då de invaderat halva garderoben.

På kvällen kom min äldre bror med familj på middag. Det serverades god mat och lite cider. Det är inte ofta jag dricker men i bland kan det vara gott att ta några glas.

Lördagen började med en promenad tillsammans med en vän jag inte träffat på länge. Hon ska ha barn snart och det är faktiskt så att man blir lite avis.
Sen har Linda varit här och fixat mina naglar. Nu sitter jag i soffan efter att ha avnjutit en plankstek i sällskap med mina svärföräldrar och min sambos bror.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar