söndag 20 januari 2013

Det finns bra powernaps och så finns det de Sämre.

Vilken helg. Jag vet inte vart tiden tar vägen, ge mig mer tid och längre helger.

Igår var Alwas kompis Selma och hennes föräldrar här på middag. Vi har gått i samma föräldragrupp. Till en början så var de små väldigt tysta och försiktiga men till slut så levde båda rövare. Är så roligt att se de små leka ihop. Även om det kivas lite då och då.

Idag åkte vi hem till mina föräldrar där vi bjöds på middag och kvällsfika. Alwa lekte med sin kusin som är 5 år. A följer och studerar allt kusinen gör.
Vi satte oss i bilen för att åka hem runt 18 i hopp om att Alwa skulle hålla sig vaken. Men inte. Hon tog en powernap i bilen och vaknade självklart när vi skulle klä av henne. Så resultatet blev att hon fortfarande är vaken och vägrar sova.
Så det här med powernaps är inte Alltid så bra.

3 kommentarer:

  1. Hihi... nej... är livsfarligt att åka bil vid den tiden, har jag märkt här ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen ingen bra tid men hon somnade till slut efter många om och men. Sen har hon legat hela natten och sparkat mig i revbenen :)

      Radera
  2. sånna power-naps har Lucas haft massor den senaste tiden :P frustrerande!! hahaha... men inte mycket man kan göra.

    SvaraRadera