torsdag 21 februari 2013

Ny förkylning.

Förra veckan låg jag hemma i influensa. Blev lagom frisk till söndagen. Idag när jag vaknade så kände jag mig otroligt trött trots en bra natt.
Men när jag kom till jobbet så började näsan rinna och halsen började kärva och rossla. Jag vill inte bli sjuk igen..

Var med Alwa på sjukan i måndags. Hon har en sån hosta och förkylning. Jag hade sån tur att det var en barnläkare på plats som var jätteduktig med Alwa. Fick hostdämpande medicin utskrivet så nu hoppas jag att hennes hosta ger med sig snart så både hon och jag får sova gott om nätterna.



3 kommentarer:

  1. Men fy va tråkigt... hoppas ni kryar på er snart! vi får se om vi kan få till en promenad på tisdag... blir väl sista innan vi åker. Vi kan höras i helgen! Krya på er!! Kramar o pussar

    SvaraRadera
  2. Åh vad fick ni för hostmedicin ? Alva har hosta så att hon kräks ibland, det låter riktigt otäckt :( hoppas din lilla blir bättre snart !! kram

    SvaraRadera