måndag 11 februari 2013

Kraxande Fågel

När jag vaknade idag så kunde jag knappt prata. Halsen gör ont och känns tjock. Spelar ingen roll hur mycket jag hostar, det släpper ändå inte. Jag vill inte bli sjuk nu. Nu får det räcka med tråkigheter.

Jag nämnde i ett inlägg att Alwa somnar bra i sin nya säng. Men man ska aldrig skriva eller tänka det högt. De senaste kvällarna har hon varit väldigt svår att söva. Man får springa hundra gånger upp och ner för trappan och säga till henne att lägga sig igen. Men vi kämpar på, det borde gå lättare och lättare och vips så somnar hon utan problem. Hoppas jag i alla fall.

Helgen har bestått av kalas. På lördagen kom mina närmaste i familjen och Stefans familj. På söndagen hade jag bjudit hem mina närmaste vänner på fika. Fick jättefina presenter. Har haft en kanonbra helg. Är så mysigt när alla ens nära och kära samlas på en och samma plats.



(Bilden är lånad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar