onsdag 22 augusti 2012

INTE KLÄDD FÖR REGN

Alwa och jag har varit och handlat en del till resan som är välbehövligt. Känns som om jag köpte halva Apoteket. Köpte en massa bra att ha! Ni vet.

Men lilla Alwa var inte på sitt bästa humör idag så att sitta i vagnen var ingen hit. Så om ni hörde ett skrikande barn i en röd vagn så var det hon. Stressad mamma och en massa ärenden. Så jag fick helt enkelt skjuta upp en del till kommande dagar. Och som grädden på moset så började det spöregna. Jag var inte alls klädd för regn i min tunna tröja och vita Converse skor.

Gick förbi min lillebror på hans jobb, så Alwa fick springa av sig lite. Sen somnade hon ganska snabbt i vagnen på väg hem i regnet.

Har bakat blåbärsmuffins idag. Toppade muffinsen med nötkräm. Onyttigt men mycket gott. Har haft vänner på fika nu i kväll.



3 kommentarer:

  1. Hihi... söt hon är. Hon hördes inte hit iallafall ;-)
    Haha meen... Evelina som brukar säga att Conversen är de mest fotriktiga allvädersskorna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Converse funkar alltid, men de förblir inte vita så länge ;)
      Kändes som att Alla hörde henne när hon testade hur högt hon kunde skrika i vagnen :)

      Radera
  2. Shit nu åker ni snart!!! HOppas ni får de toppenbra! Måste ses när ni kommer till nordligare breddgrader igen! kramar från oss

    SvaraRadera