söndag 1 juli 2012

JAG ÄR INTE BAKIS

Var kvartersfest igår, och det var en mycket trevlig tillställning. Det grillades, lektes lekar och spelades brännboll och stiftades nya bekantskaper.
Festen började mitt på dagen vid 15 och vi kom hem vid 00.45. Det kan man sammanfatta med att det var en mycket trevlig kväll tillsammans med goda grannar.

Fick sova oavbrutet hela natten, men ändå är jag så så trött idag. Alwa sov middag vid 12 och gissa vem som somnade i soffan? Me! Men jag är inte bakis, för jag drack knappt igår så min slutsats är att jag börjar bli för gammal för att festa sent in på natten?

Var en mycket lugn förmiddag, sen blev vi bjudna på mat hos mina föräldrar. Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och tv.n i bakgrunden med EM-finalen i fotboll. Kan bli att Pernilla somnar i soffan ikväll. Och som grädden på moset så är jag såå sugen på något att äta på, men kan inte sätta fingret på vad. I-landsproblem.

Snart vardag igen och jag och Alwa har en massa planerat för hela veckan. Många playdates och fika. Sånt gillas. Måste även hinna med att planera för Alwas kalas på lördag. Har precis skickat in till tidningen så A kommer med i lördagstidningen på Firardags.


1 kommentar:

  1. TACK! Kan nog lova att hon hade en toppendag. Bortskämd av hur många som helst ;) Hihi! Kram

    SvaraRadera