måndag 2 juli 2012

JAG ÄR EN PLANERARE

Jag är lite av en planerare. Jag vill veta vad som händer dagarna framöver.

Nu är det så att vi inte har planerat något alls för semestern som börjar nästa vecka tillsammans.
Jag får lite panik. Vill inte sitta hemma hela sommaren (som förra året då jag var höggravid).
Vet att vi kommer hitta på saker, men planerare som jag är så är det lite smått jobbigt.

Vad har ni för semesterplaner? Lite tips kanske.

Är sugen på Öland några nätter. Sola, bada, Ölands djurpark och bara umgås som familj.
Vi får se vad som händer....

4 kommentarer:

  1. Göööööööttebööörjje!! Goa gubbar! ;)

    Gotland är jättemysigt men kanske svårt att hitta boende. Österlen. Vackert som få. Stockholm har sin charm. Det finns massor att göra.

    Själv har vi noll planer. Flytt nästa vecka ju. Blir kanske en resa i höst ist men Ullared ska jag hinna med ;)

    Kram sötnosar.

    SvaraRadera
  2. Inte jättemånga resor i veckan direkt. Ev ska vi iväg en dag iaf.. men de beror på väder. Annars har vi lite annat planerat. Lucas fyller den 16 :) kramar

    SvaraRadera
  3. Å jag förstår dig! Vill ju inte slösa bort semestern samtidigt som man inte vill stressa ihjäl sig med för mycket inbokade grejer heller. Öland är ju alltid Öland! Vi tar kolmården snart iaf sen vet jag inte mer! Förmodligen lite Kalmar och Orrefors då mina föräldrar bor där. Du behöver nog inte hyra in mig för att piffa! Jag har ju sett att du kan det själv sötnöt! Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh ja... vill också till Öland. Hade tänkt att åka dit, men nu blir det flytt och sånt istället, hihi. Nästa år kanske.

    sv: Jaa.. jag tror hon var nöjd, hihi.
    Åh, tack.. jag älskar den klänningen. Den är köpt på Vila för kanske 1,5-2 år sedan :)
    Jordgubbar är det bästa :) Kram

    SvaraRadera