torsdag 28 juni 2012

TUFF BRUD


Idag har sommaren hälsat på, och jag hoppas att den är här för att stanna ett tag nu. Men man ska väl inte hoppas på för mycket?

Startade dagen med en promenad tillsammans med Evelina och Lucas. Hann även med ett stopp på vägen hos Angelica som ska byta ett par skor som är för stora till Alwa och som ska bytas på HM. Gick efter hennes vanliga storlek 19, men skorna var mycket förstora. Konstigt att det kan vara så olika?

Sen kom Emma och lilla Meja på besök. Vi vuxna tog en fika medan de små underhöll varandra. Är så roligt nu när de kan leka lite tillsammans. Men Alwa testar gränderna i bland och knuffas lite extra för att se vad som händer.

Har börjat planera lite för Alwas 1-årskalas nästa helg. Presenterna är klara, så det är bara resten kvar. Har inte riktigt bestämt mig om vi ska slå på stort eller inte med dekoration och så. Kan hoppas på skönt väder i alla fall så man kan vara ute. Snälla, snälla vädergudarna!!

Har även tagit en löptur på kvällskvisten. Men jag måste verkligen köpa mig en vettig löpartopp/tröja. Får gå förbi InterSport en dag nu när de har REA.
Och sen åkte jag till Johan och Sandra där min sambo och dotter vistades. Fick sniffa lite 3 månaders bebis. Har Alwa varit så liten?




2 kommentarer:

  1. Tack för idag babes :) hihi... ursöta Alwa :) hihi

    SvaraRadera
  2. Tuffaste tjejen! :)

    Det är ju så konstigt att man faktiskt ska ha ett 1-årskalas snart! Aahhh...

    SvaraRadera