måndag 18 juni 2012

2 PROMENADER SENARE

Sovmorgon till 08.30. Välbehövligt och väldigt skönt.

Sen promenad tillsammans med Evelina.
Sedan serverades det mycket goda räkmackor av min sambo. Min sambo är en grym kock om jag får säga det själv. Med mat i magen busades det för fullt med Alwa ute på altanen. Snacka om att man får jaga henne hela tiden. Och ordet ajabaja/nej går varmt.

Sen blev det en andra promenad med Emma och lilla Meja. Trodde Alwa skulle somna direkt, men nej hon höll ut nästan hela vägen tills vi kom hem. Hon och meja satt och snackade med varandra i vagnarna. Så söta.
Lämnade av ett paket till meja som fyllt 1 år innan vi gick hem.

Vi har även hunnit med en tripp till stugan där Stefans kusin med familj är några dagar. Alwa fick full uppmärksamhet av sina 2 sysslingar. De var som storasystrar till henne.

Har precis veckohandlat och landat i soffan med glass och jordgubbar.

I morgon hoppas vi på SOL, så jag kan pressa och slippa se ut som ett lik mitt i sommaren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar