måndag 11 juni 2012

ARBETSDAG OCH TRÄNING

Näst sista arbetsdagen avklarad. Har haft fullt upp hela dagen. Jag har ett mycket aktivt jobb då jag bär på ganska tunga saker upp och ner för trappor dessutom. Hjälper mig en del i min (styrke)träning.
Jag är ingen person som gillar att gå på gym, utan jag ger mig hellre ut i skogen och springer och avslutar med styrka på hemmaplan.

Mitt mål är att springa 2 dagar i veckan och rida 1-2 gånger i veckan.
Låter kanske tajt med tid men det ska gå. Speciellt nu när jag inte kommer jobba. Får skaffa barnvakt på morgonen, för det är då det är som skönast att komma iväg.

I morgon blir en vilodag (förutom jobb) sen ska jag till stallet på onsdag och rida. Skönt att komma igång.

1 kommentar:

  1. jag kör egen träning där Emma jag o nu ska även Frida hänga på... vi peppar varandra o kör intervaller av olika slag.

    SvaraRadera