lördag 25 februari 2012

Sittdyna till Brios vagn

Jag har varit i valet och kvalet om jag ska köpa ny vagn till Alwa i vår, men vi har en Brio Sing-08 som vi får använda i vår, sen så köper vi troligtvis en ny i sommar/höst. Är inne på en 3-hjuling. De verkar vara smidiga och dessutom är de snygga.

Hörde på radion att killar vill ha så många och så snygga bilar som möjligt och tjejen (mamman) vill ha flera olika vagnar till barnet. Stämmer väl ganska bra?

För att pimpa till vagnen köpte jag en sittdyna i högblank röd från Toyland.se.
Blev riktigt nöjd över resultatet så snart är vi snyggast på stan med vår räcer.






2 kommentarer:

  1. hej hopp!

    såg jackan du pratade om, den såg fin ut :) Jag är supernöjd med min jacka! o tack för den komplimangen ;) hihi

    Den där sittdynan såg väldigt snygg ut! Är ju sugen på att köpa en till Lucas vagn. Passar den till alla brios vagnar? Jag kan tänka mig en svart. va tror du om de?

    tisdag förmiddag passar bra de :)

    jo förresten, när du skriver kommentarer så länkar du fortfarande till din gamla blogg ;) tänkte att du ville ha den nya adressen ;)

    kramar från oss <3

    SvaraRadera
  2. Ah, vad smart.. Har också en Brio sing, och är också inne på att köpa en annan sen till sommaren/hösten eller så :) Men en sån dyna var ju väldigt smart, faktiskt!

    SvaraRadera