måndag 10 februari 2014

Bemärkelsedag

I fredags var det min födelsedag. Först så tänker man inte så mycket på att man fyller år, men när man väl är där och ska ha kalas så blir jag som ett barn på nytt. Jag gillar när alla nära och kära samlas på en och samma plats. Äter en massa gott och umgås.
Hade kalaset på lördag eftermiddag då det bjöds på fika, sen blev det snacks, god dricka, dans och melodifestivalen. En lyckad afton helt enkelt.

Helgen har gått i rasande fart med bowling, restaurang, kalas och middag hos svärmor och svärfar och fika hos mamma och pappa.
Efter en sån helg så var jag trött igår och somnade ganska snabbt när jag la huvudet på kudden.





1 kommentar:

  1. svar: Jackan kommer från Kappahl, och skorna från... skopunkten! Tror jag sa rätt nu ;) Kram!

    SvaraRadera